Konzum 'zamotao ljubav' u obliku donacije za djecu u SOS Dječjem selu

Uoči božićnih i novogodišnjih blagdana ljudi velikog srca iz trgovačkog lanca Konzum, pokrenulo je akciju koja je ostavarila odlične rezultate. Tako je SOS Dječjem selu Hrvatska uručena donacija u iznosu od 200.000 kuna.

Iznos je prikupljen u humanitarnoj akciji 'Odmotaj papir i zamotaj ljubav' prodajom posebno dizajniranih papira, vrećica i kartica za pakiranje blagdanskih darova koje su kupci mogli pronaći u svim većim Konzumovim prodavaonicama, pri čemu je od svakog prodanog artikla odvojena jedna kuna za pomoć djeci.

Donaciju je u ime SOS Dječjeg sela Hrvatska primila nacionalna direktorica Višnja Tuškan-Krupić, a uručio ju je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma. Na uručenju donacije pridružio im se i Bizzo iz Bolesne braće, koji je zajedno s Baby Dooksom autor simpatične hip hop pjesme kojom su u svom prepoznatljivom stilu pozivali Konzumove kupce da se pridruže akciji. Uz to, u njihovoj je Čudnoj šumi, koja je u izboru stranice Streets of Zagreb proglašena najboljom adventskom kućicom na zagrebačkom adventu u 2018. godini, akcija i predstavljena početkom prosinca.

'Božićni i novogodišnji blagdani prošli su obojani dobrotom ljudi velikog srca koji su pomoć usmjerili prema djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U ritmu zaraznog hip hop hita, veselog dvojca Bolesne braće, protekla je ova divna i hvalevrijedna Konzumova akcija. Od srca hvala svima koji su neumorno tijekom prosinca 'zamatali ljubav' i usmjerili je ka najmlađima koji odrastaju u SOS Dječjim selima“, rekla je Višnja Tuškan-Krupić, nacionalna direktorica SOS Dječjeg sela Hrvatska.

'Najprije želim zahvaliti svim Konzumovim kupcima koji su tijekom akcije odmatali papir i zamatali ljubav, odnosno svojom kupovinom doprinijeli ljepšem početku nove godine za djecu iz SOS Dječjeg sela Hrvatska. Blagdani su u Konzumu nezamislivi bez tradicionalnih humanitarnih akcija i svi smo ponosni što smo još jednu uspješno priveli kraju. Donacija odlazi u prave ruke i vjerujem da će olakšati svakodnevicu djece i zaposlenika u SOS Dječjem selu Hrvatska', izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.