Projekte marketinga za opće dobro objedinili smo pod nazivom „Dani dobrih prijatelja“. U unaprijed dogovorenu razdoblju, partneri se odriču dijela prihoda od prodaje jednog određenog proizvoda ili grupe proizvoda. Primjerice, partner može odlučiti da će donirati 5 kuna od svakog prodanog proizvoda, a istekom dogovorenog razdoblja tvrtka će načiniti obračun i uplatiti donaciju SOS Dječjem selu Hrvatska sukladno broju prodanih proizvoda.


Ključni partneri dobivaju:
  • dodatnu promociju proizvoda – tijekom procesa kupnje taj će proizvod biti istaknut s obzirom na konkurenciju
  • logo SOS Dječjeg sela Hrvatska mogu rabiti pri prezentaciji promoviranog proizvoda
  • logo SOS Dječjeg sela Hrvatska mogu rabiti pri prezentaciji promoviranog proizvoda
  • praćenje kampanje putem društvenih mreža i internetske stranice SOS Dječjeg sela
  • SOS Glasnik 4 puta godišnje
Koristi od partnerstva:
  • izgradnja reputacije tvrtke
  • utjecaj na lojalnost kupaca i klijenata partnera
  • pozitivna poruka zaposlenicima
  • donacija financijski ulazi u trošak poslovanja

Što kažu naši partneri?


Naši partneri

  • Bauhaus
  • Bosch
  • Cargo-Partner
  • Chromeco
  • Colgate
  • Dr. Oetker
  • Erste bank
  • Escape
  • Grundig
  • Hrvatska pošta
  • Hrvatski telekom
  • INA
  • Johnson & Johnson
  • Kaufland
  • Kozmo
  • Lidl
  • Mazda
  • Medical intertrade
  • Medtronic
  • Mercedes-Benz leasing
  • Merkur osiguranje
  • Ogopogo
  • Opel
  • Oriflame
  • Palmolive
  • Persil
  • Reckitt
  • Rekord-tim
  • Siemens
  • Tovedo
  • Turbomehanika
  • Vaillant
  • Wollsdorf
  • Xellia
  • Zagrebačka banka

Prema pozitivnim propisima u Republici Hrvatskoj donacije fizičkih osoba ne podlježu oporezivanju. Donacije pravnih osoba porezno su priznati trošak s osnove plaćanja poreza na dobit ako je iznos donacije manji od 2% prihoda ostvarenog u prethodnoj godini, dok je s Zakonom o porezu na dodatnu vrijednost propisano da se PDV-a oslobađaju donacije pravnih osoba u novcu.
Techsoup validacijski token: b3e9f404@DjjslHrvtsk105